Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forengrundschüler
Beiträge: 43
User seit 10.04.2017
| Geschrieben am 27.10.2018 um 13:14 Uhr  
| [ Beitrag wurde zuletzt editiert von Cabriofan_NL am 27.10.2018 um 13:15 Uhr ]
Hoi, weer even een vraagje,
Nadat ik een tijd geleden de koplampen eruit had gehaald om de rubbers te vervangen en het kunststof glas te polijsten werkt de hoogteverstelling niet meer.
Uiteraard heb ik alles weer aangesloten zoals het hoort, de vacuumslangetjes zitten er dus weer op.
Punt is dat het draaien aan het knopje voor de hoogteregeling in het dashboard niets meer doet, en daarvoor werkte het nog wel.
Had ik de regelaar in een bepaalde positie moeten zetten voordat ik ze eruit haalde?
Hoe zou ik dit op kunnen lossen?
Groeten René
SLK R170 Bj 2002 | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an Cabriofan_NL Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenunterprimaner
Beiträge: 498
User seit 28.02.2009
| |
|
Affiliate-Anzeigen:
|
|
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forengrundschüler
Beiträge: 43
User seit 10.04.2017
| |
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenunterprimaner
Beiträge: 498
User seit 28.02.2009
| Geschrieben am 29.10.2018 um 17:31 Uhr  
|
Cabriofan_NL schrieb:
Nee dat heb ik niet gedaan. Domme vraag, bedoel je met draaiende motor?? Er zit toch een aparte pomp achterin die deze vacuüm regelt?
--
Groeten van René
200SLK, bj 2002, zwart met zwart/lichtbeige lederen interieur
Indien je de slangetjes los gemaakt hebt aan de koplampen is de regeldruk weg, of niet? Moet je terug druk opbouwen, door het sleutelcontact op stand drie te plaatsen of motor even laten draaien
| Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an rietje Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
|
Affiliate-Anzeigen:
|
|
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forengrundschüler
Beiträge: 43
User seit 10.04.2017
| Geschrieben am 29.10.2018 um 20:29 Uhr  
|
rietje schrieb:
Indien je de slangetjes los gemaakt hebt aan de koplampen is de regeldruk weg, of niet? Moet je terug druk opbouwen, door het sleutelcontact op stand drie te plaatsen of motor even laten draaien
Vandaag weer de APK gehad, kwam er zonder enkel probleem doorheen
Dacht even dat dit een issue zou worden bij de keuring.
Dus voor de duidelijkheid: stand schakelaar hoogteverstelling op 3 zetten, motor starten en de slangetjes aansluiten?
--
Groeten van René
200SLK, bj 2002, zwart met zwart/lichtbeige lederen interieur | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an Cabriofan_NL Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forengrundschüler
Beiträge: 43
User seit 10.04.2017
| Geschrieben am 30.05.2019 um 15:32 Uhr  
| Ik begrijp nu hoe het werkt, de onderdruk slangetjes in de buurt van de luchtmassameter waren niet goed aangesloten. Hierdoor ook valse lucht in de motor plus dat de hoogteverstelling niet werkte en bij koude start enig gepruttel.
Nu goed aangesloten en alles werkt weer.
--
Groeten van René
200SLK, bj 2002, zwart met zwart/lichtbeige lederen interieur | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an Cabriofan_NL Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
|
Affiliate-Anzeigen:
|
|
|