.
;
SLK & SLC Community

HOME IMPRESSUM Datenschutz @ Administratoren Wir über uns Nederlands Forum MBSLK-Foren


mbslk.de ... The SLK-CommunityVäth
mbslk.de ... The SLK-CommunityVÄTH - Give your car Wings

mbslk.de ... The SLK-CommunityCommunity
mbslk.de ... The SLK-CommunityStammtische
Veranstaltungen
Veranstaltungsfotos
SLK-Bilder
Bilder hochladen
User-Suche
Fahrer-Verzeichnis
Community-Check
Erlebnisberichte
FAQ

mbslk.de ... The SLK-CommunityPetzoldt
mbslk.de ... The SLK-CommunityPetzoldts-Fahrzeugpflege

mbslk.de ... The SLK-CommunityFreiwilliger Kostenbeitrag
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de fördern

mbslk.de ... The SLK-CommunityMotointegrator
mbslk.de ... The SLK-CommunityMotointegrator Autoteile

mbslk.de ... The SLK-CommunityKommunikation
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de-FOREN MBSLK.de Foren

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R170
mbslk.de ... The SLK-Community1996 - 2004
Baureihe R170

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R171
mbslk.de ... The SLK-Community2004 - 2011
Baureihe R171

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R172
mbslk.de ... The SLK-Community2011 - 2020
Baureihe R172

mbslk.de ... The SLK-CommunityAlle SLK Baureihen
mbslk.de ... The SLK-CommunitySLK Geschichte

mbslk.de ... The SLK-CommunityMarktplatz
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de-Kollektion
MBSLK.de Kollektion
Kleinanzeigen
Sonderkonditionen
Bücher

mbslk.de ... The SLK-CommunityLinkblock
mbslk.de ... The SLK-Community

mbslk.de ... The SLK-CommunityService & Tipps
mbslk.de ... The SLK-CommunityHotel und Gastro
Werkstatt-Tipps
Reifenservice
Werkstattkosten
KfZ-Kosten-Rechner
Felgenkalkulator
Link-Tipps
Downloads
MBSLK.de-Statistik
Newsletterarchiv




Die MBSLK.de-Foren » » Nederlands Forum

MBSLK.de-Foren-Suche:
 
In ein anderes Forum wechseln:






zur Foren-Übersicht » » zur Seite Nederlands Forum 
Nederlands Forum » » Thema: Wat zou mijn auto waard zijn en waar kan ik hem het beste aanbieden?
Gehe zu Seite: ( 1 | 2 | 3 )
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   Philip

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3255
User seit 19.12.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 03.01.2008 um 22:41 Uhr   
Het is volgens mij niet nodig het glas los te halen. Ik weet alleen dat de knipperlichten d.m.v. een klip los komen, ze zijn er simpel uit te halen.
Dan blijft de unit over. Staat er niet ergens op deze site een PDF file?

--
Slk 230 Brillantsilber AMG Styling. Wees je zelf, er zijn al zoveel anderen.

http://www.xs4all.nl/~pstb0059/

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Philip    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:

User existiert nicht mehr bei MBSLK.de
 Geschrieben am 03.01.2008 um 22:51 Uhr   


Philip schrieb:
Het is volgens mij niet nodig het glas los te halen. Ik weet alleen dat de knipperlichten d.m.v. een klip los komen, ze zijn er simpel uit te halen.
Dan blijft de unit over. Staat er niet ergens op deze site een PDF file?

--
Slk 230 Brillantsilber AMG Styling. Wees je zelf, er zijn al zoveel anderen.

http://www.xs4all.nl/~pstb0059/



Klopt ja nu weet ik het weer, het was geen schroef maar zoals Philip verteld kun je de nipperlichten los kliken met een lip, even goed kijken want ik heb net als jij eerst zitten kloten met het glas los te halen wat helemaal niet nodig is. daarom kon ik me iets herinneren dat er iets aan de zijkant ofzo los moest om het makkelijk te maken.

Succes

--
mijn foto's van de slk: http://www.mijnalbum.nl/Uitnodiging=YTWBIGEI

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:














Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forensextaner
Forensextaner
Beiträge: 63
User seit 19.04.2007
 Geschrieben am 03.01.2008 um 23:08 Uhr   
[ Beitrag wurde zuletzt editiert von jensen am 06.01.2008 um 12:27 Uhr ]



Caddy DSG schrieb:


Philip schrieb:
Het is volgens mij niet nodig het glas los te halen. Ik weet alleen dat de knipperlichten d.m.v. een klip los komen, ze zijn er simpel uit te halen.
Dan blijft de unit over. Staat er niet ergens op deze site een PDF file?

--
Slk 230 Brillantsilber AMG Styling. Wees je zelf, er zijn al zoveel anderen.

http://www.xs4all.nl/~pstb0059/



Klopt ja nu weet ik het weer, het was geen schroef maar zoals Philip verteld kun je de nipperlichten los kliken met een lip, even goed kijken want ik heb net als jij eerst zitten kloten met het glas los te halen wat helemaal niet nodig is. daarom kon ik me iets herinneren dat er iets aan de zijkant ofzo los moest om het makkelijk te maken.

Succes

Philip en Edwin bedankt voor de informatie, ga er mee aan de slag.


Philip en Edwin,

Ben in de ochtend bezig geweest om oude koplampen te verwijderen maar dit wil niet lukken als je voor de auto staat zit hij ergens bij de knipperlicht onderaan vast en ik ben bang dat als ik te veel kracht zet de boel stuk maak.
Kunnen jullie mij advies geven hoe en waar ik hem los moet maken.
Ook de site afgezocht naar het PDF file maar kan het niet vinden.
Ik hoop dat jullie mijn advies kunnen geven, ik denk dat ik iets over het hoofd zie.


Bij voorbaat bedankt voor de informatie, Jensen.

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an jensen    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   dkulliminati

Schreiberlevel:
Forenuntersekundaner
Forenuntersekundaner
Beiträge: 293
User seit 08.04.2007
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 06.01.2008 um 14:16 Uhr   
Hoi Edwin,

Ik kwam je project tegen op marktplaats.

http://auto.marktplaats.nl/mercedes-benz/138654826-slk-brabus-230-kompressor-zeer-speciaal-a-c-t-i-e.html?return=eJwljMsKwyAQRf8lkCyjNnRRJRT7JxItiq8hY2hp6b93JJu55x4uY6SQ3yC5QimuXA7ozL555VsDyVis4MqczR4bJGMaziWxczKDh%2Fs7rWKyuLY6LlqMyyPR0bdONhB10yg%2FAQjxafGU0CUnyOR1ObLbw0Y1vqhiioQV%2B4PLBHCsfFC%2FP9soNGA%3D&df=1&fta=eNptk01u4zAMRu%2FiRdck9UsKvUKvEBh1pmPUSYwoaTMT5O5DS7WVxWyC5IEivycxvUS5Z%2F3orudp99VPuUv6k6W7Ta%2F4MuTXy0kwTSiMaRglTRf5O84p%2FxqypPkikA6zHK%2BH%2FXl8T9NNOKLxafojFiIwpc9vydNnOuVR6GWer6%2BwDLDSzf3HvkujNs9ipBsHndyLMXIftWkWjYDG%2BkjOx7WuMMYISLAwWllkcACFma2OyNlgFmZbnQ%2B29nMbi2wd4ML8f2aElQW2EUOpiyvzjgGZFsbtbEBAXzJvIoEC%2B1jC4GYSPEVnqx214zZ6LGNwc0G9BrAlD64yxA48cIWuHTfasyTCJx2Mrupg8wGnHWqkTShqSH3CArlBTUnFiFYjTa7pgQt8MnJEXI7TZhSctxZcge11gMjXm6PteRDYu%2BpO7X2Yg8oX6J%2Bg1foCwxPUvjXnZuRUlEw93ow4MNXpZjNatiXWCzHYNtASmaJpmpGx5IL2fGR9JOkup7kf8m7aHz8uv9clRJDu%2FXo%2B78bjsL8t9GfSob%2Ftlu3XhR%2FK2pB0%2FXeX3n6%2Bfi1%2FBJD74%2FEP95%2FlqA%3D%3D&fta_ind=20&fs=1&thumb_click=1&scroll_to_image=1

Ik heb ooit eens een auto te koop aangeboden op marktplaats maar werd ziek van de onzin biedingen en bijbehorende telefoontjes. Uiteindelijk toch maar de auto ingelevert en verlies op de koop toe genomen.

Tevens sliep ik niet lekker omdat ik al een aantal x personen het adres doorgegeven had voor te komen kijken en die waren niet op komen dagen. Je weet nooit wat ze dan die avond met je auto van plan zijn. En natuurlijk zijn er dan altijd nog de cowboy verhalen van mensen waarbij de auto een dag voordat ie verkocht zou worden hun auto bewerkt werd met sleutel . Nee marktplaats hou ik voor goederen tot 100 euro ....

--
Mercedes Benz SLK 200, zwart, 16inch Velgen, Sony MEX BT2500 Bleutooth radio, leder zwart interieur, stoelverwarming

>>> Webmaster WWW.MBSLK.NL <<<

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an dkulliminati    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE

   Philip

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3255
User seit 19.12.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 06.01.2008 um 14:36 Uhr   
Ik heb redelijk goede ervaringen, het bieden moet je op uit vinken.
Al diversen auto's verkocht en eigenlijk nooit problemen ondervonden.
Een paar jaar terug een Audi A4 voor rond de € 30.000,-- dus ook met hoge of lage bedragen geen probleem.


--
Slk 230 Brillantsilber AMG Styling. Wees je zelf, er zijn al zoveel anderen.

http://www.xs4all.nl/~pstb0059/

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Philip    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:

User existiert nicht mehr bei MBSLK.de
 Geschrieben am 05.02.2008 um 21:51 Uhr   
Hoi hoi,

vandaag heb ik de SLK verkocht en ik had alleen mensen die een auto wilde inruilen, ik vroeg er 24950,- euro voor en kreeg toch erg veel mailtjes en liefhebber maar iedereen had een inruil die ze eerste wilde verkopen. Ik kreeg zondag een jongen uit Friesland die er helemaal gek op was maar ook hij had een inruil auto bij een BMW 328 coupe met alles erop en eraan. Omdat ik het hem gunde omdat het zo'n spontaan iemand was en een leuke vriendin bij zich had heb ik zijn auto ingeruild en heb 10.000 euro bijgevragen zonder de 19" Brabus wielen.

Hij heeft hem vanmiddag opgehaald en ik heb nu dus een BMW die er netjes uit ziet. Die ga ik nu verkopen en zolang ga ik er gewoon zelf mee rijden. Dan ga ik een A3 sportback kopen met een 3.2 250 pk en een koppel van 320 Nm of een 2.0 TFSI met 200 pk en laten tunen tot 245 pk en een koppel van 375 Nm.

Heeft nog iemand interesse in de domeinnaam http://www.mbslk.nl om over te nemen, ik heb de voorzet gedaan en nu is het aan jullie om deze mooie site in de lucht te houden. Ik heb enorme veel mailtjes gehad van mensen die mijn slk op marktplaats hadden gezien en ik heb ze allemaal http://www.mbslk.nl doorgegeven, ik denk dat we allemaal samen om beurten advertenties die gratis zijn moeten zetten van iets van een SLK ofzo met in de tekst de uitleg van http://www.mbslk.nl ofzo, komen er steeds nieuwe mensen bij!

Edwin

   

--
mijn foto's van de slk: http://www.mijnalbum.nl/Uitnodiging=YTWBIGEI

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE

   dkulliminati

Schreiberlevel:
Forenuntersekundaner
Forenuntersekundaner
Beiträge: 293
User seit 08.04.2007
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 06.02.2008 um 10:41 Uhr   
[ Beitrag wurde zuletzt editiert von dkulliminati am 06.02.2008 um 10:43 Uhr ]

Ha grappig zo'n auto heb ik ook gehad (die BMW dan he). Moet zeggen leuke auto's hoor en snel.

Uit welk jaar komt ie? heeft ie veel gelopen? En begrijp ik goed dat je voor de BMW 14000 heb moeten betalen????

Ik denk na een paar x gereden te hebben dat je best wel eens veel lol aan die beemer kan hebben. Mocht je echt een fanatiek worden http://www.e46fanatics.com .

Gr. Donny

--
Mercedes Benz SLK 200, zwart, 16inch Velgen, Sony MEX BT2500 Bleutooth radio, leder zwart interieur, stoelverwarming

>>> Webmaster WWW.MBSLK.NL <<<

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an dkulliminati    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:

User existiert nicht mehr bei MBSLK.de
 Geschrieben am 16.02.2008 um 20:48 Uhr   
BMW is vandaag verkocht en ook de Brabus SLK wielen dus alles is weer op zijn pootjes terecht gekomen.

Edwin

--
mijn foto's van de slk: http://www.mijnalbum.nl/Uitnodiging=YTWBIGEI

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:

User existiert nicht mehr bei MBSLK.de
 Geschrieben am 17.02.2008 um 11:27 Uhr   
Ben ook sinds een week aan mijn nieuwe project begonnen, weer heel erg fanatiek. Heb een Audi A3 sportback 2.0 TFSI 200 pk uit 2006 in het zwart gekocht, full options, van glazen dak die te openen is (toch beetje opendak gevoel, hahaha), leder met alcantara, schakelflippers aan het stuur, DSG versnellingsbak, grootbeeld navigatie, enz enz.

De auto staat nu bij de spuiter om voor en achter S-line bumpers te monteren en te spuiten, alsmede een klein spoilertje van de S-line achter. 19" Rs4 wielen staan ook al klaar om gemonteerd te worden alsmede de verlagingset. Ook is de afspraak met de tuner gemaakt, er komt een RVS uitlaat van de turbo tot en met de einddemper op icm een tuning op maat. Dat wil zeggen dat we dadelijk komen op +/- 270 pk en +/- 400 Nm, dus echt een kanon. 0-100 km/u in ongeveer 6 seconden. Ik zal als hij klaar is een foto online plaatsen.

Heb even een algemene foto van zo'n A3 Sportback toegevoegd zodat je weet wat voor model het is.

Edwin

   

--
mijn foto's van de slk: http://www.mijnalbum.nl/Uitnodiging=YTWBIGEI

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Gehe zu Seite: ( 1 | 2 | 3 )

zur Foren-Übersicht » » zur Seite Nederlands Forum
mbslk.de ... The SLK-CommunityWindschott DESIGN
mbslk.de ... The SLK-CommunityCAR GLAS DESIGN

mbslk.de ... The SLK-Community

Username


Passwort




NEUER USER
Passwort vergessen?

mbslk.de ... The SLK-CommunityWer ist online?
mbslk.de ... The SLK-CommunityAnonym  :811
Mitglieder:    7
Im Chat  :    0


mbslk.de ... The SLK-CommunityXCar-Style
mbslk.de ... The SLK-CommunityXcar-style

mbslk.de ... The SLK-CommunityBesuch Nummer
mbslk.de ... The SLK-Community29.221.668

mbslk.de ... The SLK-Communityder Schwarz
mbslk.de ... The SLK-Communityder Schwarz

mbslk.de ... The SLK-CommunityGoogle@MBSLK
mbslk.de ... The SLK-Community

mbslk.de ... The SLK-Community
mbslk.de ... The SLK-Community
Umfrage
Hast Du schon mal Zeitungen, Wochenblätter oder Werbung ausgetragen?

Ja
Nein

Zum Abstimmen bitte einloggen ...

Umfrage-Ergebnisse
Andere Umfragen

mbslk.de ... The SLK-Communityaffil_r_u
mbslk.de ... The SLK-Community
<

mbslk.de ... The SLK-Communitygoogle 160
mbslk.de ... The SLK-Community

  BreNet GmbH - Ihr zuverlässiger Partner für Webhosting, Domains und Webspace in Bremen


© 1999-2024 Sven Kamm
MBSLK ist gemäß Urkunde Nr. 30 2015 204 974 eingetragene Marke von Sven Kamm