| Linkblock
| |
|
|
Die MBSLK.de-Foren » » Nederlands Forum
Nederlands Forum » » Thema: STOTTEREN |
Gehe zu Seite: ( 1 | 2 | 3 | 4 ) |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenstudent
Beiträge: 1139
User seit 16.01.2012
| | |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forensextaner
Beiträge: 56
User seit 02.12.2011
| Geschrieben am 26.09.2013 um 16:06 Uhr  
| Goede middag, eindelijk de fout gevonden. Bij het testen werd steeds de fout voor de kompressor aangeven maar werd nooit de exacte fout aangegeven. De LMM schoongemaakt, het gasklephuis vervangen, niets hielp, totdat mijn buurman, een gastechneut, veronderstelde dat de NOKKENAS SENSOR het probleem kon veroorzaken. Op Ebay een sensor gevonden (E 45 nieuw) en vanmorgen gemonteerd. Testrit gemaakt en alles functioneert weer normaal. Wel een lekker gevoel na 2,5 maand!
Mijn zwager had dezelfde fout met de Mazda mx5, alleen bij hem werkte er niets meer. Uitlezen gaf daar exact de fout aan, nwe gemonteerd en ok. Wat ik niet begrijp is dat daar wel zuiver de fout wordt aangegeven en bij Mercedes niet!! Steeds ongeveer.
--
Besitzer 230 SLK Kompressor 1999 | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an ceeswb Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
| | Affiliate-Anzeigen:
|
| |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenstudent
Beiträge: 1139
User seit 16.01.2012
| | |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forensextaner
Beiträge: 56
User seit 02.12.2011
| | | Affiliate-Anzeigen:
|
| |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenquartaner
Beiträge: 116
User seit 28.05.2010
| Geschrieben am 06.10.2013 um 14:15 Uhr  
| Hallo Bofkont. Ik had ook een beetje last van stotteren met de koude start. na het lezen van deze tip heb ik het gaspedaal net zo gedaan als jij hebt geschreven. En wat denk je, een hele andere auto is het geworden. Ook had ik last van vaag sturen. Dat is opgelost door het stuurhuis een beetje strakker te zetten. De moer in het midden even lossen en de inbusbout iets aandraaien. de zaak weer vast zetten en opgelost. Ik heb een SLK 170 uit 1998 met 182000 op de teller en hij gaat nog als de brandweer.
grt. Bert
bofkont schrieb:
contact aan maar niet starten, gaspedaal langzaam tot op de bodem en weer langzaam laten opkomen, contact uit.
Dit zou volgens mij kunnen werken, voor de r170.
Anders moet het helaas via de stardiagnose van de dealer.
--
R170 SLK 230 kompressor automaat
| Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an norfolkline Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
| |
|
|
| Wer ist online?
| | Anonym :1156 Mitglieder: 3 Im Chat : 0
|
| Google@MBSLK
| | |
| affil_r_u
| |
|
| google 160
| | |
|