.
;
SLK & SLC Community

HOME IMPRESSUM Datenschutz @ Administratoren Wir über uns Nederlands Forum MBSLK-Foren


mbslk.de ... The SLK-CommunityVäth
mbslk.de ... The SLK-CommunityVÄTH - Give your car Wings

mbslk.de ... The SLK-CommunityCommunity
mbslk.de ... The SLK-CommunityStammtische
Veranstaltungen
Veranstaltungsfotos
SLK-Bilder
Bilder hochladen
User-Suche
Fahrer-Verzeichnis
Community-Check
Erlebnisberichte
FAQ

mbslk.de ... The SLK-CommunityPetzoldt
mbslk.de ... The SLK-CommunityPetzoldts-Fahrzeugpflege

mbslk.de ... The SLK-CommunityFreiwilliger Kostenbeitrag
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de fördern

mbslk.de ... The SLK-CommunityMotointegrator
mbslk.de ... The SLK-CommunityMotorintegrator

mbslk.de ... The SLK-CommunityKommunikation
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de-FOREN MBSLK.de Foren

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R170
mbslk.de ... The SLK-Community1996 - 2004
Baureihe R170

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R171
mbslk.de ... The SLK-Community2004 - 2011
Baureihe R171

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R172
mbslk.de ... The SLK-Community2011 - 2020
Baureihe R172

mbslk.de ... The SLK-CommunityAlle SLK Baureihen
mbslk.de ... The SLK-CommunitySLK Geschichte

mbslk.de ... The SLK-CommunityMarktplatz
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de-Kollektion
MBSLK.de Kollektion
Kleinanzeigen
Sonderkonditionen
Bücher

mbslk.de ... The SLK-CommunityLinkblock
mbslk.de ... The SLK-Community

mbslk.de ... The SLK-CommunityService & Tipps
mbslk.de ... The SLK-CommunityHotel und Gastro
Werkstatt-Tipps
Reifenservice
Werkstattkosten
KfZ-Kosten-Rechner
Felgenkalkulator
Link-Tipps
Downloads
MBSLK.de-Statistik
Newsletterarchiv




Die MBSLK.de-Foren » » Nederlands Forum

MBSLK.de-Foren-Suche:
 
In ein anderes Forum wechseln:






zur Foren-Übersicht » » zur Seite Nederlands Forum 
Nederlands Forum » » Thema: Heeft een SLKer humor ??
Gehe zu Seite: ( 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 )
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   peterSlk

Schreiberlevel:
Forenstudent
Forenstudent
Beiträge: 1141
User seit 25.09.2007
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 25.12.2008 um 00:45 Uhr   

Flip de barman, staat te tappen, komt er een mooi blondje binnen.
Ze zegt geef mij maar een Amsteltje. Dat ging nogal een paar keer door en ze werd flink bezopen. Daardoor ging ze ook flirten als een gek met Flip.
Hij dacht wat krijgen we nu he? De andere dag gebeurde weer precies hetzelfde, Amsteltjes gingen erin als koek, werd dronken en ze flirtte hem helemaal gek.
Hij zei tegen zichzelf: als jem nou zo graag wilt, kun je hem krijgen ook!!
Maar ze was zo toeter dat ze't amper merkte. Afijn dat ging zo een dag of 6 zo door, toen komt ze weer de kroeg in en Flip vraagt haar: Amsteltje zeker?
Nou zei ze doe maar een Heinekie vandaag, ik krijg zo'n schrale doos van die Amstel.

--
SLK320- 6Cilinder, Cubanitzilver, AMG 17-velgen, AMG stoelen met verwarming, Zwart / Creme AMG stoelen, Xenon verlichting.


 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an peterSlk    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   DjeeDjee

Schreiberlevel:
Forenunterprimaner
Forenunterprimaner
Beiträge: 470
User seit 25.12.2005
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 28.12.2008 um 22:37 Uhr   
Kees is heftruck chauffeur in de Rotterdamse haven en spreekt zijn voorman aan. Harry ik kan niet meer werken, mijn brood is in het water gevallen. Harry heeft het te druk voor flauwe grapjes, kijkt Kees aan zegt; “schij is effe uit met die ongein” en loopt lichtjes geïrriteerd weg.

Als Harry een half uurtje later terug is ziet hij Kees niet aan het werk maar lekker in het zonnetje zitten. Wat zit je nu hier vraagt Harry. Waarop Kees zegt “Ja, luister nou eens even ik heb je net ook al gezegd dat ik niet kan werken omdat mijn boterhammetjes in het water gevallen zijn”. Harry is een echte Rotterdammer dus een man van weinig woorden en geeft Harry een flinke opsomming van zijn scheldwoordenreeks @#&^* en eindigt met “en nu opgedonderd, aan het werk” Harry denkt dat dit overtuigend genoeg was en loopt door.

Weer een half uur later komt Harry langs en ziet Kees nog steeds in het zonnetje zitten. Hij denkt nu is het genoeg, en stormt erop af en spreekt Kees heel krachtig aan. Het enige antwoord van Kees is “Ik kan niet meer werken omdat mijn boterhammen in het water gevallen zijn” Harry is het helemaal zat en schreeuwt; wat kan mij die *&%$^#*% boterhammen nou verrotten, op je heftruck en aan het werk waarop kees zegt; dat wil ik wel maar mijn heftruck ligt onder mijn boterhammen.


--
SLK230K - Zilver - Rood/zwart interieur - Brabus sportonderstel - Brabus "auspuff"

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an DjeeDjee    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:














Beitrag von:
... ist OFFLINE

   peterSlk

Schreiberlevel:
Forenstudent
Forenstudent
Beiträge: 1141
User seit 25.09.2007
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 29.12.2008 um 16:37 Uhr   

GSM?

Een stel mannen kleden zich om in de sportclub en de telefoon gaat af.
Iemand neemt op en begint het gesprek, maar iedereen luistert mee.
Hallo zegt de man.
Vrouw: hallo schat ben je op de club?
Ja zegt de man, Vrouw zegt: Ik ben aan t winkelen en zie hier een onwijs gaaf jasje. Het kost maar 1000€. Mag ik het kopen?
Man: Natuurlijk... als jet mooi vindt moet je het kopen.
Ik ben ook nog ff langs de Mercedes garage gegaan, daar stonden de nieuwe modellen. Er stond een cubaniet zilveren SLK350 automaat helemaal AMG opgebouwd. Hij kost 95500 Euro. Ok zei de man doe hem maar, ik wil wel alle garanties erbij en let op dat er navigatie in zit hoor!
Toen zei de vrouw: Oh ja kwam nog ff langs de makelaar en die zei dat dat huis weer te koop stond, dat we zo graag wilde hebben. Ze vragen €950.000
Man: nou breng maar een bod uit van 9 ton.
Vrouw, Ok Ik zie je later vanavond, ik hou van je!
Man: doei, ik houd ook van jou
De man hangt op ....... De andere mannen in de kleedkamer kijken hem vol verbazing aan
Dan zegt hij: Weet iemand van wie deze telefoon is???

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an peterSlk    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   DjeeDjee

Schreiberlevel:
Forenunterprimaner
Forenunterprimaner
Beiträge: 470
User seit 25.12.2005
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 31.12.2008 um 12:24 Uhr   
Droog

   

--
SLK230K - Zilver - Rood/zwart interieur - Brabus sportonderstel - Brabus "auspuff"

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an DjeeDjee    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE

   Bart Janssen

Schreiberlevel:
Forengrundschüler
Forengrundschüler
Beiträge: 42
User seit vor Apr. 03
 Geschrieben am 04.01.2009 um 18:19 Uhr   
Klas overslaan

Pietje zit al weken verveeld voor zich uit te staren in de klas. De juf krijgt het op haar zenuwen en vraagt: "Pietje, wat is jouw probleem?"
Pietje antwoordt: "Ik ben veel te slim voor de 1e klas. Mijn zusje zit in de derde klas maar ik weet veel meer dan zij en dus moet ik òòk eigenlijk naar de 3e klas".
De juffrouw vindt dat een moeilijke kwestie en spreekt erover met de directeur. Terwijl Pietje buiten het kantoor van de directeur moet wachten legt de juffrouw het probleem aan hem uit. "Laat hem maar binnenkomen, dan zal ik hem even persoonlijk testen" zegt de directeur...
"Als hij ook maar èèn vraag niet kan beantwoorden dan blijft hij gewoon in de 1e klas".
De juffrouw gaat hiermee akkoord en Pietje mag binnenkomen. De directeur: "Hoeveel is 3 x 3?"
Pietje: "9."
Directeur: "Hoeveel is 6 x 6?"
Pietje: "36."
En zo beantwoordt Pietje alle vragen die eigenlijk een derde klasser pas behoort te weten. De directeur kijkt de juffrouw aan en zegt: "Ik denk dat Pietje best wel naar de 3e klas kan gaan."
Maar de juffrouw twijfelt nog steeds en vraagt of ze ook nog een paar vragen mag stellen. De directeur gaat hiermee akkoord en de juffrouw stelt haar eerste vraag: "Waarvan heeft een koe er vier, terwijl ik er maar twee heb?"
Pietje: "benen."
De Juffrouw: "Wat heb jij in je broek en ik niet?"
Pietje: "Zakken"
De Juffrouw: "Wat begint met een K en eindigt met een T, is behaard, ovaal en smakelijk?"
Pietje: "een kokosnoot."
Intussen zakte de mond van de directeur ver open van verbazing. De juffrouw vervolgde met: "wat gaat er hard en stijf je mond binnen en komt er zacht en slap uit?"
Pietje: "kauwgum."
De Juffrouw: "Wat doet een man rechtopstaand, een vrouw zittend en een hond op drie poten?"
Pietje: "Een hand geven."
De Juffrouw: "noem een Engels woord dat begint met een F en eindigt met een K?"
Pietje: "Firetruck."
De directeur zucht heel diep en zegt: "Laat hem maar naar de vijfde klas gaan, want die laatste zes vragen had ik al allemaal fout."

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Bart Janssen    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   peterSlk

Schreiberlevel:
Forenstudent
Forenstudent
Beiträge: 1141
User seit 25.09.2007
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 06.01.2009 um 21:46 Uhr   

Rijdt er een vent met 'n brommer midden in de zomer, van een dijk af zo de plomp in.
Een paar mensen zien hem gaan en wachten of tie boven komt.
Na zowat een minuut duiken er toch maar een paar in het water en halen hem boven,
Een van de redders begint gelijk met mond op mond beademing.
de andere kerel zit ff te kijken en zei: joh we hebben de verkeerde deze heeft zijn schaatsen nog aan!

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an peterSlk    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE

   Auto-maat

Schreiberlevel:
Forenquartaner
Forenquartaner
Beiträge: 116
User seit 11.11.2008
 Geschrieben am 08.01.2009 um 19:44 Uhr   
Waarom bevriest een ei niet???


Er zit een dooier in ..........

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Auto-maat    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   peterSlk

Schreiberlevel:
Forenstudent
Forenstudent
Beiträge: 1141
User seit 25.09.2007
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 09.01.2009 um 10:17 Uhr   
[ Beitrag wurde zuletzt editiert von peterSlk am 14.01.2009 um 11:01 Uhr ]


Ja natuurlijk heeft een SLKer humor anders was deze site nog geen ruim 1100 keer geopend.
Alleen dat is al humor, niettan

--
SLK320- 6Cilinder, Cubanitzilver, AMG 17-velgen, AMG stoelen met verwarming, Zwart / Creme AMG stoelen, Xenon verlichting.


 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an peterSlk    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE

   peterSlk

Schreiberlevel:
Forenstudent
Forenstudent
Beiträge: 1141
User seit 25.09.2007
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 14.01.2009 um 11:11 Uhr   
[ Beitrag wurde zuletzt editiert von peterSlk am 14.01.2009 um 11:12 Uhr ]


Er komt een man met een aap op z'n schouder, de bar binnen lopen.
hij schuift aan naast een andere kerel en besteld een biertje, terwijl hij een paar borrelnootjes pakt die in een bakje staan. Ze raken aan de praat en ineens pakt die aap een nootje en houdt dat voor z'n kont en eet hem dan rap op. Dit herhaalt zich een paar keer. De man vraagt aan de eigenaar van de aap, waarom houdt die aap steeds dat borrelnootje tegen z'n kont voor die het opeet? Nu vertelt de man, dat komt zo, hij was pas in een ander cafe, daar stond een biljart. Hij rende er ineens opaf en slikte zo'n biljartbal door Ik schrok me rot natuurlijk, maar hij heeft zo'n last gehad met afgaan om dat die bal er bijna niet door kon en sindsdien past hij eerst alles bij zijn kont of het er ook weer uit kan

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an peterSlk    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   peterSlk

Schreiberlevel:
Forenstudent
Forenstudent
Beiträge: 1141
User seit 25.09.2007
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 14.01.2009 um 12:50 Uhr   


Crisis bij Volkswagen?

MEDEDELING AAN HET PERSONEEL

Geachte werknemer,

Het zal u niet ontgaan zijn dat de wereld thans in een financiële crisis verkeert.
Naast de monetaire wereld raakt het nu ook de autobranche.
Zo ook VOLKSWAGEN.
Wij zien ons dan ook genoodzaakt personeel af te stoten maar stellen het zeer op prijs dat een zeer groot deel van onze medewerkers inmiddels akkoord is gegaan met de aangeboden vertrekpremie en daar zo enthousiast op heeft gereageerd.

Een ieder die vrijwillig de firma verlaat, krijgt gratis een POLO.
Namens de gehele directie: bedankt voor uw inzet en veel plezier met uw POLO.

De directie
Volkswagen
België

ps: wilt u bij Personeelszaken aangeven of u een polo wenst met lange mouwen of een met korte mouwen?


Publicatiedatum: 14-1-2009




--
SLK320- 6Cilinder, Cubanitzilver, AMG 17-velgen, AMG stoelen met verwarming, Zwart / Creme AMG stoelen, Xenon verlichting.


 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an peterSlk    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Gehe zu Seite: ( 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 )

zur Foren-Übersicht » » zur Seite Nederlands Forum
mbslk.de ... The SLK-CommunityWindschott DESIGN
mbslk.de ... The SLK-CommunityCAR GLAS DESIGN

mbslk.de ... The SLK-Community

Username


Passwort




NEUER USER
Passwort vergessen?

mbslk.de ... The SLK-CommunityWer ist online?
mbslk.de ... The SLK-CommunityAnonym  :845
Mitglieder:    5
Im Chat  :    0


mbslk.de ... The SLK-CommunityXCar-Style
mbslk.de ... The SLK-CommunityXcar-style

mbslk.de ... The SLK-CommunityBesuch Nummer
mbslk.de ... The SLK-Community27.403.983

mbslk.de ... The SLK-Communityder Schwarz
mbslk.de ... The SLK-Communityder Schwarz

mbslk.de ... The SLK-CommunityGoogle@MBSLK
mbslk.de ... The SLK-Community

mbslk.de ... The SLK-Community
mbslk.de ... The SLK-Community
Umfrage
Wie zahlst Du in kleinen Läden - Bäckerei, Metzgerei, Kiosk - am häufigste?

Mit Bargeld
Mobile Payment (Handy, Smartwatch...)
Bankkarte (giro-, ehm.ec-/Kredit-Karte)

Zum Abstimmen bitte einloggen ...

Umfrage-Ergebnisse
Andere Umfragen

mbslk.de ... The SLK-Communityaffil_r_u
mbslk.de ... The SLK-Community
<

mbslk.de ... The SLK-Communitygoogle 160
mbslk.de ... The SLK-Community

  BreNet GmbH - Ihr zuverlässiger Partner für Webhosting, Domains und Webspace in Bremen


© 1999-2024 Sven Kamm
MBSLK ist gemäß Urkunde Nr. 30 2015 204 974 eingetragene Marke von Sven Kamm