.
;
SLK & SLC Community

HOME IMPRESSUM Datenschutz @ Administratoren Wir über uns Nederlands Forum MBSLK-Foren


mbslk.de ... The SLK-CommunityVäth
mbslk.de ... The SLK-CommunityVÄTH - Give your car Wings

mbslk.de ... The SLK-CommunityCommunity
mbslk.de ... The SLK-CommunityStammtische
Veranstaltungen
Veranstaltungsfotos
SLK-Bilder
Bilder hochladen
User-Suche
Fahrer-Verzeichnis
Community-Check
Erlebnisberichte
FAQ

mbslk.de ... The SLK-CommunityPetzoldt
mbslk.de ... The SLK-CommunityPetzoldts-Fahrzeugpflege

mbslk.de ... The SLK-CommunityFreiwilliger Kostenbeitrag
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de fördern

mbslk.de ... The SLK-CommunityMotointegrator
mbslk.de ... The SLK-CommunityMotorintegrator

mbslk.de ... The SLK-CommunityKommunikation
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de-FOREN MBSLK.de Foren

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R170
mbslk.de ... The SLK-Community1996 - 2004
Baureihe R170

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R171
mbslk.de ... The SLK-Community2004 - 2011
Baureihe R171

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R172
mbslk.de ... The SLK-Community2011 - 2020
Baureihe R172

mbslk.de ... The SLK-CommunityAlle SLK Baureihen
mbslk.de ... The SLK-CommunitySLK Geschichte

mbslk.de ... The SLK-CommunityMarktplatz
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de-Kollektion
MBSLK.de Kollektion
Kleinanzeigen
Sonderkonditionen
Bücher

mbslk.de ... The SLK-CommunityLinkblock
mbslk.de ... The SLK-Community

mbslk.de ... The SLK-CommunityService & Tipps
mbslk.de ... The SLK-CommunityHotel und Gastro
Werkstatt-Tipps
Reifenservice
Werkstattkosten
KfZ-Kosten-Rechner
Felgenkalkulator
Link-Tipps
Downloads
MBSLK.de-Statistik
Newsletterarchiv




Die MBSLK.de-Foren » » Nederlands Forum

MBSLK.de-Foren-Suche:
 
In ein anderes Forum wechseln:






zur Foren-Übersicht » » zur Seite Nederlands Forum 
Nederlands Forum » » Thema: flyer actie?
Gehe zu Seite: ( 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 )
Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forendoppeldoktor
Forendoppeldoktor
Beiträge: 2434
User seit 12.07.2004
 Geschrieben am 30.01.2007 um 14:05 Uhr   


SLKSILBERPFEILE schrieb:

Optimaal gebruik maken van je SLK? Neem dan eens een kijkje op........



Persoonlijk zou ik hier liever lezen:
"Optimaal genieten van je SLK? Neem dan eens............"

Anders lijkt het zo puur een gebruiksvoorwerp.....

--
*ALLES IS RELATIEF!*


 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Cabrio-fan    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   slkalimero

Schreiberlevel:
Forenstudent
Forenstudent
Beiträge: 1198
User seit 09.10.2006
 Geschrieben am 30.01.2007 um 14:53 Uhr   
'Optimaal gebruikmaken'... da's wel een leuke voor groent...

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an slkalimero    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:














Beitrag von:
... ist OFFLINE

   ESELKA

Schreiberlevel:
Forenabiturient
Forenabiturient
Beiträge: 833
User seit 16.04.2006
 Geschrieben am 30.01.2007 um 17:13 Uhr   
[ Beitrag wurde zuletzt editiert von ESELKA am 30.01.2007 um 17:18 Uhr ]



slkalimero schrieb:

'Optimaal gebruikmaken'... da's wel een leuke voor groent...

Was dat maar waar. Hij heeft alweer sinds de meeting alleen maar stilgestaan. Maaaaarrrr vandaag zag ik toch kans hem te laten rollen naar- en van- werk! Vanochtend heel vroeg (rond 6-en) leek het wegdek op de snelweg toch nog vochtig (!!) ... dat blijft altijd heel lang zo in deze tijd vh jaar valt mij op, al heeft het 1,5 dag niet geregend bijvoorbeeld. En wellicht mede of alleen veroorzaakt door nogal vochtige lucht snachts ofzo, kweenie wat het is.
Maar verder gewoon droog natuurlijk en hopelijk heeft ie niet net wat kleine pekelspettertjes gevangen vanochtend,... anders zie je dat al gauw aan roestende wielbouten ineens bv, waar je de rest vh jaar nooit last van hebt.

Wat een rauwe motor is dat toch die 230K,... die vd Pug heeft dat ook wel een beetje maar die vd SLK is nog erger, en schakelen blijft extra wennen steeds weer als je er zo weinig gebruik van maakt Heb je zo'n auto toch al 2 jaar, blijft het nog iedere keer alsof je er voor het eerst in rijdt bij wijze van spreken!

--
230K, 2000, 6-handbakker (37,300 km) + 206GTi (45,000 km)
http://www.nbr.demon.nl **Autogek pur-sang met een rare (na-)smaak**

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an ESELKA    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forendoppeldoktor
Forendoppeldoktor
Beiträge: 2434
User seit 12.07.2004
 Geschrieben am 30.01.2007 um 17:35 Uhr   


ESELKA schrieb:
Hij heeft alweer sinds de meeting alleen maar stilgestaan.

.... en hopelijk heeft ie niet net wat kleine pekelspettertjes gevangen vanochtend,... anders zie je dat al gauw aan roestende wielbouten ineens bv, waar je de rest vh jaar nooit last van hebt.

Wat een rauwe motor is dat toch die 230K...

.........en schakelen blijft extra wennen steeds weer als je er zo weinig gebruik van maakt



Kolére zeg!!
Je kunt het ook overdrijven Groent!!!
Je zegt het zelf eigenlijk al: rust roest!!!!!
Al die rubber slangetjes krijgen straks van die droogtescheurtjes bij jou, gaan ze lekken enzo.......... Oeh, ik moet er niet aan denken!!
Gewoon lekker dagelijks de hort op met dat ding! Daar is ie voor gemaakt, anders had ie maar geen auto moeten worden, en alleen maar mooi zijn te staan is toch niet de bedoeling van een sportauto?

   

--
*ALLES IS RELATIEF!*


 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Cabrio-fan    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE

   slkalimero

Schreiberlevel:
Forenstudent
Forenstudent
Beiträge: 1198
User seit 09.10.2006
 Geschrieben am 30.01.2007 um 17:53 Uhr   
Ah... ik ben dus niet de enige die nogal aan het schakelen moest wennen.

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an slkalimero    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   ESELKA

Schreiberlevel:
Forenabiturient
Forenabiturient
Beiträge: 833
User seit 16.04.2006
 Geschrieben am 30.01.2007 um 18:12 Uhr   
[ Beitrag wurde zuletzt editiert von ESELKA am 30.01.2007 um 18:30 Uhr ]



slkalimero schrieb:

Ah... ik ben dus niet de enige die nogal aan het schakelen moest wennen.

Nee hoor daar hoor je iedereen met handbak over.
Hij schakelt best geinig met dat korte pookje met korte slagjes,... maar dat koppel (voeten-)werk is nogal merkwaardig en niet echt prettig/soepeltjes. Pakt niet lekker makkelijk/soepeltjes over zeg maar.
Maar zoals zo vaak gezegd, geef mij maar een ouderwetse handbak met al zijn voordelen! Heb er destijds bewust voor gekozen,... en als ik weer een SLK zou nemen zou ik denk ik weer een handbak nemen, helemaal met het nieuwe type, wiens handbak veel beter/prettiger schijnt te zijn. Of anders echt maar gewoon een ander type auto, met handbak! Wat ik na de SLK sowieso van plan ben met de tijd. Maar voorlopig ben ik helemaal nog niets van plan!

Ik voel mij serieus te jong voor een automaat, hehe... elke automaat waar ik in rijd erger ik me dood, en voel me wat gehandicapt en niet echt betrokken, je stuurt alleen maar. En dat ie gaat (terug- dus)schakelen zodra je juist wilt versnellen... aack. Niet dat directe gevoel met de motor dat je precies weet hoeveel je bij welk toerental beschikbaar hebt onder de voet op dat moment enzo. En dat ie altijd DIRECT versnelt vanuit het toerental waar je in zit. Kun je misschien wel de versnelling vastzetten in een automaat,... en wellicht is dat best heel makkelijk en prettig werken,... maar alleen op automaat stand vind ik nix, behalve in een file dan.
Het zal ongetwijfeld wennen, ...maar dat wil ik NOG niet.
Het rijdt wel relaxed, maar ik wil helemaal niet relaxed rijden, ik gebruik de cruise control ook NOOIT.

Ik vind het principe van een handbak opzich tamelijk hopeloos verouderd ... maar toch als je het gewend bent en van een beetje sportief rijden houdt en nog wat voldoening wilt halen uit het rijden etc etc ... dan is een handbak een must. Hehe,... maar daar zal ik over 20 jaar misschien wel anders over denken, en denken HEB IK DAT GESCHREVEN?? hehe

--
230K, 2000, 6-handbakker (37,300 km) + 206GTi (45,000 km)
http://www.nbr.demon.nl **Autogek pur-sang met een rare (na-)smaak**

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an ESELKA    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE

   ESELKA

Schreiberlevel:
Forenabiturient
Forenabiturient
Beiträge: 833
User seit 16.04.2006
 Geschrieben am 30.01.2007 um 18:39 Uhr   


Cabrio-fan schrieb:

Kolére zeg!!
Je kunt het ook overdrijven Groent!!!
Je zegt het zelf eigenlijk al: rust roest!!!!!
Al die rubber slangetjes krijgen straks van die droogtescheurtjes bij jou, gaan ze lekken enzo.......... Oeh, ik moet er niet aan denken!!
Gewoon lekker dagelijks de hort op met dat ding! Daar is ie voor gemaakt, anders had ie maar geen auto moeten worden, en alleen maar mooi zijn te staan is toch niet de bedoeling van een sportauto?

Hier antwoord ik eigenlijk net in het onderhoudstopicje op,... ben ook voornemens komend jaar wat meer de SLK te gaan gebruiken. Maar nog steeds probeer ik echt te voorkomen hem met nat weer en pekel enzo te gebruiken hoor. Dan misbruik ik de Pug lekker,... das nueenmaal mijn keuze, die is voor het vieze werk. Maar al te lang achter elkaar stilstaan lijkt me ook niet ideaal nee, vandaar dat ik sowieso doorgaans probeer aan te houden in ieder geval 1x in de week hem even voor een ritje van minimaal 30km enkele reis in te zetten. Maar in tijden van sneeuw en pekel kan ie inderdaad zomaar ineens 3 weken achtereen stilstaan. Langer is nog niet voorgekomen denk ik,.. of het moet maart geweest zijn,... was dat van afgelopen jaar? Geloof het wel he, met die extreme sneeuw ineens, stond ie ook een aardige tijd stil. Vind dat niet echt overdrijven, al ben ik wel tamelijk extreem jah,... probeer de autootjes altijd zo mooi mogelijk te houden. Aan de andere kant trap ik ze bijna elke rit wel een paar keer tot richting de begrenzer door zodra ze warm zijn,...
Misschien ben ik wel een beetje gek ook, niet helemaal goed bij mijn hoofd, ik weet het niet.
Hoeveel heb jij inmiddels op de teller eigenlijk Jook? Ook niet veel toch? Rond de 50,000 ofzo?

--
230K, 2000, 6-handbakker (37,300 km) + 206GTi (45,000 km)
http://www.nbr.demon.nl **Autogek pur-sang met een rare (na-)smaak**

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an ESELKA    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forendoppeldoktor
Forendoppeldoktor
Beiträge: 2434
User seit 12.07.2004
 Geschrieben am 30.01.2007 um 18:53 Uhr   


ESELKA schrieb:
Hoeveel heb jij inmiddels op de teller eigenlijk Jook? Ook niet veel toch? Rond de 50,000 ofzo?



Heel goed! 51 of 52 geloof ik.
Ik rijd natuurlijk vast 4 x 56 km per week woon-werk en verder us 'n keer hier en daar (maar korte ritjes probeer ik te allen tijde te vermijden, dan neem ik de fiets!) en 's zomers met echt mooi weer nemen we voor langere afstanden de SLK in plaats van de Mits zodat Anton ook eens lekker open kan rijden.

Maar woon-werk verkeer is gewoon elke dag weer genieten met de SLK, ook als ik dicht rijd, ik ben steeds weer blij als ik hem zie staan en als ik hem 's morgens in de parking achter laat kijk ik altijd nog even verliefd om .
En in de file staan is open in het zonnetje ook een stuk minder erg .

Dat gaat nu helaas niet gebeuren, ik ga me in de file huiswaarts begeven en hou het dak er lekker op!

--
*ALLES IS RELATIEF!*


 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Cabrio-fan    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forendoppeldoktor
Forendoppeldoktor
Beiträge: 2434
User seit 12.07.2004
 Geschrieben am 30.01.2007 um 20:09 Uhr   


ESELKA schrieb:
.......ik gebruik de cruise control ook NOOIT.




Niks voor jou Groent!!!!!!!!!!!!!
Weet je dan niet dat je op langere afstanden met de cruise control NÓG zuiniger kunt rijden??!!
Je doet jezelf tekort hoor!!

   

--
*ALLES IS RELATIEF!*


 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Cabrio-fan    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   ESELKA

Schreiberlevel:
Forenabiturient
Forenabiturient
Beiträge: 833
User seit 16.04.2006
 Geschrieben am 30.01.2007 um 20:16 Uhr   
[ Beitrag wurde zuletzt editiert von ESELKA am 30.01.2007 um 20:20 Uhr ]



Cabrio-fan schrieb:



ESELKA schrieb:
.......ik gebruik de cruise control ook NOOIT.




Niks voor jou Groent!!!!!!!!!!!!!
Weet je dan niet dat je op langere afstanden met de cruise control NÓG zuiniger kunt rijden??!!
Je doet jezelf tekort hoor!!

Weet jij niet dat het zuiniger is om zelf de voet constant te houden?
Als de auto heuvelop ineens gaat versnellen bv als je dat helemaal niet wilt,... onhandig en onzuinig...
Nee echt, schijnt zuiniger te zijn om zelf de voet constant te houden,... en kan ik mij levendig voorstellen, en vind het ook wel zo prettig.

Had toevallig vandaag per ongeluk even het handeltje vd cruise te pakken toen ik richting aan wilde geven Ging ie daarna ineens versnellen op een raar moment,... hehe je kent het wel,... tjah dat krijg je he als je er zo weinig in rijdt. Weer even wennen

Maar nee ik ben echt niet iemand die omdat ie weinig wil verbruiken zowat stilvalt heuvelop hoor, ik rij gewoon met de rest mee,... dan zit zo'n cruise alleen maar in de weg want die leidt zijn eigen leven en moet je toch weer ingrijpen. IK rij toch goddomme, niet de auto zelf, anders was ik wel met de trein gegaan.

--
230K, 2000, 6-handbakker (37,300 km) + 206GTi (45,000 km)
http://www.nbr.demon.nl **Autogek pur-sang met een rare (na-)smaak**

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an ESELKA    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Gehe zu Seite: ( 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 )

zur Foren-Übersicht » » zur Seite Nederlands Forum
mbslk.de ... The SLK-CommunityWindschott DESIGN
mbslk.de ... The SLK-CommunityCAR GLAS DESIGN

mbslk.de ... The SLK-Community

Username


Passwort




NEUER USER
Passwort vergessen?

mbslk.de ... The SLK-CommunityWer ist online?
mbslk.de ... The SLK-CommunityAnonym  :666
Mitglieder:    0
Im Chat  :    0


mbslk.de ... The SLK-CommunityXCar-Style
mbslk.de ... The SLK-CommunityXcar-style

mbslk.de ... The SLK-CommunityBesuch Nummer
mbslk.de ... The SLK-Community27.494.833

mbslk.de ... The SLK-Communityder Schwarz
mbslk.de ... The SLK-Communityder Schwarz

mbslk.de ... The SLK-CommunityGoogle@MBSLK
mbslk.de ... The SLK-Community

mbslk.de ... The SLK-Community
mbslk.de ... The SLK-Community
Umfrage
Seit einem Jahr gibt es das Deutschland-Ticket. Hast Du eines?

Ja
Nein, ich habe es nicht mehr
Nein, habe ich nicht und nicht probiert

Zum Abstimmen bitte einloggen ...

Umfrage-Ergebnisse
Andere Umfragen

mbslk.de ... The SLK-Communityaffil_r_u
mbslk.de ... The SLK-Community
<

mbslk.de ... The SLK-Communitygoogle 160
mbslk.de ... The SLK-Community

  BreNet GmbH - Ihr zuverlässiger Partner für Webhosting, Domains und Webspace in Bremen


© 1999-2024 Sven Kamm
MBSLK ist gemäß Urkunde Nr. 30 2015 204 974 eingetragene Marke von Sven Kamm