.
;
SLK & SLC Community

HOME IMPRESSUM Datenschutz @ Administratoren Wir über uns Nederlands Forum MBSLK-Foren


mbslk.de ... The SLK-CommunityVäth
mbslk.de ... The SLK-CommunityVÄTH - Give your car Wings

mbslk.de ... The SLK-CommunityCommunity
mbslk.de ... The SLK-CommunityStammtische
Veranstaltungen
Veranstaltungsfotos
SLK-Bilder
Bilder hochladen
User-Suche
Fahrer-Verzeichnis
Community-Check
Erlebnisberichte
FAQ

mbslk.de ... The SLK-CommunityPetzoldt
mbslk.de ... The SLK-CommunityPetzoldts-Fahrzeugpflege

mbslk.de ... The SLK-CommunityFreiwilliger Kostenbeitrag
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de fördern

mbslk.de ... The SLK-CommunityMotointegrator
mbslk.de ... The SLK-CommunityMotorintegrator

mbslk.de ... The SLK-CommunityKommunikation
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de-FOREN MBSLK.de Foren

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R170
mbslk.de ... The SLK-Community1996 - 2004
Baureihe R170

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R171
mbslk.de ... The SLK-Community2004 - 2011
Baureihe R171

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R172
mbslk.de ... The SLK-Community2011 - 2020
Baureihe R172

mbslk.de ... The SLK-CommunityAlle SLK Baureihen
mbslk.de ... The SLK-CommunitySLK Geschichte

mbslk.de ... The SLK-CommunityMarktplatz
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de-Kollektion
MBSLK.de Kollektion
Kleinanzeigen
Sonderkonditionen
Bücher

mbslk.de ... The SLK-CommunityLinkblock
mbslk.de ... The SLK-Community

mbslk.de ... The SLK-CommunityService & Tipps
mbslk.de ... The SLK-CommunityHotel und Gastro
Werkstatt-Tipps
Reifenservice
Werkstattkosten
KfZ-Kosten-Rechner
Felgenkalkulator
Link-Tipps
Downloads
MBSLK.de-Statistik
Newsletterarchiv




Die MBSLK.de-Foren » » Nederlands Forum

MBSLK.de-Foren-Suche:
 
In ein anderes Forum wechseln:






zur Foren-Übersicht » » zur Seite Nederlands Forum 
Nederlands Forum » » Thema: Aantal nederlanders in Fahrerverzeichnis drastisch gedaald van 61 naar 55
Gehe zu Seite: ( 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 )
Beitrag von:

User existiert nicht mehr bei MBSLK.de
 Geschrieben am 03.11.2005 um 11:54 Uhr   
Rene,

misschien een troost maar ik woon in Duitsland en ben Nederlander. Dus ben ik aangemeld in Germany maar lees het NL forum toch wel

Groetjes,

Michel

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:

User existiert nicht mehr bei MBSLK.de
 Geschrieben am 04.11.2005 um 09:44 Uhr   
Zo is het maar net,ik ben ook Nederlandse en lees het forum ook,woon sinds Juli 2004 in Duitsland,ik sta ook niet als NL geregistreerd maar zal dat even inhalen om het getal weer iets op te trekken.Misschien zijn er wel meer Nederlanders langs de grensstreek die in het Duitse forumdeel staan ingeschreven.Voor mij werd SLK ook pas betaalbaar toen ik in Duitsland ben gaan wonen,het stikt hier al van de 171ers, In Nederland veel minder, door de BPM alleen al een verschil van 15.000 euro op een basis 200K 171. .
Natuurlijk is de SLK bijzonder genoeg voor een club of een forum,het zijn gewoon duurdere auto's dus de spoeling wordt vanzelf dunner,maar dan kan het ook wat persoonlijker worder,wel zo gezellig.Ik ben jaren lang lid geweest van de keverclub NL,bij al die duizende leden wordt je veel teveel overspoeld.Ik heb mijn kever nog steeds(het was mijn eerste auto)maar ik had geen zin meer in al dat massale. Mijn 171er is de fijnste auto die ik ooit heb gehad ,genieten dus Wat een nazomertje!!!Groetjes van Emmy van vlak over de grens

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:














Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forenuntersekundaner
Forenuntersekundaner
Beiträge: 296
User seit 19.10.2005
 Geschrieben am 04.11.2005 um 11:51 Uhr   
Dus oprichten die SLK-club!! Misschien iets voor Hans als initiator van mbslk.nl om als voorzitter op te treden?

--
Autorijden is net moeilijk. kans van één op drie dat je op het goede pedaal trapt.

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an hermanslk32amg    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:

User existiert nicht mehr bei MBSLK.de
 Geschrieben am 05.11.2005 um 18:00 Uhr   
Lijkt me een goed plan!Dan ben ik er ook bij!Het liefst ergens een meeting in Limburg houden,je kunt er mooie touren maken en uitwijken naar de Ardennen ,de Eiffel of zelfs Luxemburg,echt iets voor een fijn weekend ertussenuit met het dak in de kofferbak In mei /juni is er vast wel een weekend met lekker weer te vinden Groetjes van Emmy van vlak over de grens.

--
Die Holländerin fährt ins Andraditgrüne

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forendoppeldoktor
Forendoppeldoktor
Beiträge: 2434
User seit 12.07.2004
 Geschrieben am 05.11.2005 um 20:16 Uhr   
Ik denk inderdaad dat het (relatief geringe) aantal SLK's in Nederland gecombineerd met het type berijder (vaak niet echt autominded of internetgericht) het aantal deelnemers in ons forum laag houdt. Ik ben twee jaar actief lid geweest van de 206CCclub (nog steeds passief lid). In het begin was dat ook zo'n gezellig klein clubje waar je elkaar kende. Maar het is nu een club van zo'n vijfhonderd leden en afgelopen week kreeg ik een brief dat ze er de Peugeot CC-club van gaan maken omdat er steeds meer 206CC'ers een 307CC kopen en daardoor zullen ook andere 307CC'ers zich aansluiten. Niks meer an, veel te groot en te onpersoonlijk

Maar wat meer SLK-rijders mag wel. Stel maximaal 100. Dat is nog leuk. Van DC-Nederland hoeven we niets te verwachten, maar misschien is via dealers werven wel een goed idee
In Duitland werken ze ook met flyers onder de ruitenwissers. Maar dan zou ik de berijd(st)er eigenlijk eerst wel even willen zien, je wil toch niet zomaar iederéén als mede-clublid hebben?

Groetjes,
Joke

--
SLK230 uit 07-2001, Barnsteinrot, automaat, leer, hout, airco, navigatie, cruisecontrol, xenon.

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Cabrio-fan    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   Philip

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3255
User seit 19.12.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 05.11.2005 um 20:39 Uhr   
Dit heb ik in het verleden met de MX5 club gehad, dat werden er ook steeds meer.
Ben ook lid geweest van de Kever Cabrioletclub die was niet groot maar wel gezellig maar dat was in 1990. Heb ook nog een Suzuki Cappuccino gehad dat waren maar 25 leden omdat er maar 25 van in Nederland waren. De club is op een gegeven moment opgehouden i.v.m te weinig leden en animo.
Wat is naast dit forum een voordeel van een club, ik zie dat er nu ook maar een aantal mee doen aan dit forum is dit ook niet zo met een club. Een aantal zijn actief bezig en de rest is passief. Of zie ik dit anders, ben er in ieder geval niet op tegen.



--
Slk 230 Brillantsilber AMG Styling

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Philip    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forenuntersekundaner
Forenuntersekundaner
Beiträge: 296
User seit 19.10.2005
 Geschrieben am 05.11.2005 um 20:46 Uhr   
[ Beitrag wurde zuletzt editiert von hermanslk32amg am 05.11.2005 um 20:48 Uhr ]

Het is erg moeilijk om iemand, als je degene nog niet kent, geschikt of niet geschikt te vinden om in de club toe te treden. Ik kan wel in een oude spijkerbroek komen en me een dag niet geschoren hebben, maar dat wil nog niet zeggen dat ik ongeschikt ben voor die club.
Maar als er toch wel belangstelling is, dan is het een kwestie van bij elkaar komen en het één en ander in gang zetten, zo moeilijk is dat niet.
Ik zal Hans eens vragen of hij hier ook aan mee wil werken.

Ook ik ben lid geweest van andere autoclubs. Er is altijd een harde kern van zo'n 10 a 15 procent, de rest zie je nooit. Maakt toch niet uit? Gezelligheid maak je onderling en niet door aantallen.

--
SLK 32 AMG, kleur chromaflair I, interieur zwart/mysticblauw.

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an hermanslk32amg    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:

User existiert nicht mehr bei MBSLK.de
 Geschrieben am 05.11.2005 um 21:09 Uhr   



In Duitland werken ze ook met flyers onder de ruitenwissers. Maar dan zou ik de berijd(st)er eigenlijk eerst wel even willen zien, je wil toch niet zomaar iederéén als mede-clublid hebben?




Hehe, ja zoals die van net op wegmisbruikers, eindelijk es een SLK aangehouden, een "gifgroene" (zo'n lichtgroene kleur, zie je niet zoveel en das maar goed ook ) ... maar wat daar inzat wil je het liefst mijden denk ik

--
_____________________________________________
230K, 2000 (fl), 6-handbakker, 29k km, leer zw/rd, airco, stoelverw,... + Suzie Swiffer GTi

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:

User existiert nicht mehr bei MBSLK.de
 Geschrieben am 05.11.2005 um 21:15 Uhr   


Philip schrieb:

Heb ook nog een Suzuki Cappuccino gehad dat waren maar 25 leden omdat er maar 25 van in Nederland waren. De club is op een gegeven moment opgehouden i.v.m te weinig leden en animo.




Lache zeg! Ik had tot ik de Suzie kocht nog nooit van een cappuccino gehoord, en las ineens iets en ben er naar gaan zoeken en zag wat het was. Dat het een licht karretje was vond ik wel leuk, en het is een uniek dingetje natuurlijk. Al dacht ik dat ik toen zag dat ie best wel rap was maar nu zie ik op autoweek 64pk en 700 kilo? Dat kan dan nooit erg snel zijn,... top 140 ook.
En dan is het nog best een duur dingetje ook (50,000 NLG) voor zo weinig Suzuki!

--
_____________________________________________
230K, 2000 (fl), 6-handbakker, 29k km, leer zw/rd, airco, stoelverw,... + Suzie Swiffer GTi

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   Philip

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3255
User seit 19.12.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 05.11.2005 um 21:26 Uhr   
140 km is met begrenzer, hij zat in ongeveer 8 sec aan de 100km en een top op de teller van 205km!!! Dit was bizar en 8 sec in zo'n klein karretje met je kont bijna op de grond was knap rap. Het enige nadaal was, althans bij mij niet het rechtse sturen maar het linkse schakelen. Het reed als een kart, veel aluminium delen dus super licht. Alleen een kwetsbare dakconstuctie en niet ff de kap open doen en voor mij was ie net iets te klein maar wel een heel leuk hebbe ding, zelf met winst wer verkocht

--
Slk 230 Brillantsilber AMG Styling

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Philip    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Gehe zu Seite: ( 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 )

zur Foren-Übersicht » » zur Seite Nederlands Forum
mbslk.de ... The SLK-CommunityWindschott DESIGN
mbslk.de ... The SLK-CommunityCAR GLAS DESIGN

mbslk.de ... The SLK-Community

Username


Passwort




NEUER USER
Passwort vergessen?

mbslk.de ... The SLK-CommunityWer ist online?
mbslk.de ... The SLK-CommunityAnonym  :831
Mitglieder:    0
Im Chat  :    0


mbslk.de ... The SLK-CommunityXCar-Style
mbslk.de ... The SLK-CommunityXcar-style

mbslk.de ... The SLK-CommunityBesuch Nummer
mbslk.de ... The SLK-Community27.418.765

mbslk.de ... The SLK-Communityder Schwarz
mbslk.de ... The SLK-Communityder Schwarz

mbslk.de ... The SLK-CommunityGoogle@MBSLK
mbslk.de ... The SLK-Community

mbslk.de ... The SLK-Community
mbslk.de ... The SLK-Community
Umfrage
Wie zahlst Du in kleinen Läden - Bäckerei, Metzgerei, Kiosk - am häufigste?

Mit Bargeld
Mobile Payment (Handy, Smartwatch...)
Bankkarte (giro-, ehm.ec-/Kredit-Karte)

Zum Abstimmen bitte einloggen ...

Umfrage-Ergebnisse
Andere Umfragen

mbslk.de ... The SLK-Communityaffil_r_u
mbslk.de ... The SLK-Community
<

mbslk.de ... The SLK-Communitygoogle 160
mbslk.de ... The SLK-Community

  BreNet GmbH - Ihr zuverlässiger Partner für Webhosting, Domains und Webspace in Bremen


© 1999-2024 Sven Kamm
MBSLK ist gemäß Urkunde Nr. 30 2015 204 974 eingetragene Marke von Sven Kamm