.
;
SLK & SLC Community

HOME IMPRESSUM Datenschutz @ Administratoren Wir über uns Nederlands Forum MBSLK-Foren


mbslk.de ... The SLK-CommunityVäth
mbslk.de ... The SLK-CommunityVÄTH - Give your car Wings

mbslk.de ... The SLK-CommunityCommunity
mbslk.de ... The SLK-CommunityStammtische
Veranstaltungen
Veranstaltungsfotos
SLK-Bilder
Bilder hochladen
User-Suche
Fahrer-Verzeichnis
Community-Check
Erlebnisberichte
FAQ

mbslk.de ... The SLK-CommunityPetzoldt
mbslk.de ... The SLK-CommunityPetzoldts-Fahrzeugpflege

mbslk.de ... The SLK-CommunityFreiwilliger Kostenbeitrag
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de fördern

mbslk.de ... The SLK-CommunityMotointegrator
mbslk.de ... The SLK-CommunityMotorintegrator

mbslk.de ... The SLK-CommunityKommunikation
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de-FOREN MBSLK.de Foren

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R170
mbslk.de ... The SLK-Community1996 - 2004
Baureihe R170

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R171
mbslk.de ... The SLK-Community2004 - 2011
Baureihe R171

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R172
mbslk.de ... The SLK-Community2011 - 2020
Baureihe R172

mbslk.de ... The SLK-CommunityAlle SLK Baureihen
mbslk.de ... The SLK-CommunitySLK Geschichte

mbslk.de ... The SLK-CommunityMarktplatz
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de-Kollektion
MBSLK.de Kollektion
Kleinanzeigen
Sonderkonditionen
Bücher

mbslk.de ... The SLK-CommunityLinkblock
mbslk.de ... The SLK-Community

mbslk.de ... The SLK-CommunityService & Tipps
mbslk.de ... The SLK-CommunityHotel und Gastro
Werkstatt-Tipps
Reifenservice
Werkstattkosten
KfZ-Kosten-Rechner
Felgenkalkulator
Link-Tipps
Downloads
MBSLK.de-Statistik
Newsletterarchiv




Die MBSLK.de-Foren » » Nederlands Forum

MBSLK.de-Foren-Suche:
 
In ein anderes Forum wechseln:






zur Foren-Übersicht » » zur Seite Nederlands Forum 
Nederlands Forum » » Thema: Windscherm
Gehe zu Seite: ( 1 | 2 )
Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forendoppeldoktor
Forendoppeldoktor
Beiträge: 2434
User seit 12.07.2004
 Geschrieben am 26.07.2004 um 18:38 Uhr   
Hee bedankt Rico! Dat is wel een goede tip. Ik heb al eventjes gesnuffeld op de Duitse Ebay en er is inderdaad heel veel verkrijgbaar. Zodra ik wat meer tijd heb zal ik me er eens echt in gaan verdiepen. Zou iedereen zomaar bereid zijn om hun spullen naar het buitenland op te sturen? Is toch extra werk voor ze lijkt me, ook het geregel met de betaling.

Ik had al ingeschat dat het windnetje niet meer over chromen rolbeugels zouden passen omdat die meestal hoger zijn. Maar transparante windschermen zijn ook meestal afgestemd op de hoogte en vorm van de originele rolbeugels. Past dat dan nog wel bij elkaar?
Jouw SLK ziet er vast prachtig uit en wordt nog veel mooier begrijp ik uit je toekomstplannen Misschien zie ik hem nog wel eens op een bijeenkomst?Je sleutelt alles er zeker zelf in en aan? Daar ben ik niet zo goed in (heel zacht uitgedrukt haha) dus ik moet alles laten doen, dat is een bijkomend nadeel.

Nogmaals dank voor de tip Rico!

Groetjes,
Joke

--
Sinds 10-07-2004 trotse bezitter van een SLK 230 uit 07-2001, Barnsteen rood, automaat, leer, houtafwerking, airco, navigatie, cruisecontrol, xenon.
Ex-Peugeot 206CC 2,0 (ook een heerlijk wagentje!)

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Cabrio-fan    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:

User existiert nicht mehr bei MBSLK.de
 Geschrieben am 31.07.2004 um 15:49 Uhr   


Cabrio-fan schrieb:

"Hee bedankt Rico! Dat is wel een goede tip. Ik heb al eventjes gesnuffeld op de Duitse Ebay en er is inderdaad heel veel verkrijgbaar. Zodra ik wat meer tijd heb zal ik me er eens echt in gaan verdiepen. Zou iedereen zomaar bereid zijn om hun spullen naar het buitenland op te sturen? Is toch extra werk voor ze lijkt me, ook het geregel met de betaling."

Joke,

Neen,niet iedereen stuurt zijn spullen naar het buitenland.Indien je op het object,waarin je geïnterresseerd bent klikt,opent zich er een nieuwe pagina,met allerlei info en meestal ook foto's van het object.Daar kan je ook lezen of de verkoper:wereldwijd verzend;enkel verzending binnen bv. duitsland;enkel afhaling bij verkoper.

Bij het winnen van een object(indien je de hoogste bieder bent na het verstrijken van de tijd),wordt er via mail geregelt wat je totale schuld is(bod + verzendingskosten).Betalen gebeurt heel simpel met een buitenlandse overschrijving.Voor je je aan dit alles waagt,kan je best voor je je registreerd,eens de regels van e-bay doornemen.

"Ik had al ingeschat dat het windnetje niet meer over chromen rolbeugels zouden passen omdat die meestal hoger zijn. Maar transparante windschermen zijn ook meestal afgestemd op de hoogte en vorm van de originele rolbeugels. Past dat dan nog wel bij elkaar? "

Bij mij is het optisch perfect en ben dan ook zéér tevreden over het uiteindelijke resultaat.Als ik eens wat meer tijd heb,zal ik eens enkele foto's up-loaden.

groetjes Rico

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:














Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forendoppeldoktor
Forendoppeldoktor
Beiträge: 2434
User seit 12.07.2004
 Geschrieben am 01.08.2004 um 10:38 Uhr   
Hallo Rico,

Nog een vraagje over je makrolon-scherm. Op het Duitse forum heb ik uitgebreide klaagzangen gelezen over het feit dat de makrolon en sowieso alle kunststof windschermen zo vreselijk snel krassen. Het is van het grootste belang hoe je het reinigt en wat voor doek je gebruikt. Nu heb jij een scherm via Ebay aangeschaft, wat dus al door een ander is gebruikt. Is dit scherm nog (relatief) krasloos? Dit feit heeft me namelijk een beetje afgeschrikt om zo'n kunststof scherm te kopen. Welk merk/model scherm heb je trouwens?

Dank en groetjes uit warm en zonnig Nederland,

Joke

--
Sinds 10-07-2004 blije en gelukkige bezitter van een SLK 230 uit 07-2001, Barnsteen rood, automaat, leer, houtafwerking, airco, navigatie, cruisecontrol, xenon.
Ex-Peugeot 206CC 2,0

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Cabrio-fan    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forendoppeldoktor
Forendoppeldoktor
Beiträge: 2434
User seit 12.07.2004
 Geschrieben am 04.08.2004 um 23:48 Uhr   
Hi Rico,

Je mag jezelf gelukkig prijzen dat je zo goed en naar tevredenheid geslaagd bent op het Duitse Ebay! Ik ben wat aan het rondneuzen op het Duitstalige R170-forum en stuitte daarbij op een uitgebreide discussie over het toenemende aantal bedriegers op en de achteruitgang van Ebay . Met name de rolbeugels worden genoemd, welke toch een bepaalde veiligheidsfunctie hebben en waarbij het daarom van het grootste belang is dat zij aan de gestelde eisen voldoen. Op Ebay wordt echter nogal eens "schroot" verhandeld en het is zeer moeilijk je geld terug te krijgen (zeker vanuit het buitenland!) wanneer niet wordt geleverd wat je had verwacht.
Eén van de inzenders beschrijft het als volgt: "Was vor einiger Zeit die "günstige Rolex oder Breitling" am Strand war, ist im Zeitalter des Internet halt Ebay geworden. Und der SLK ist inzwischen schon so weit verbreite, daß sich ein neues "Geschäftsfeld" auftut."

Dit onderwerp met als titel "Erlebnisbericht/ Betrug mit verchromten Roadsterbuegeln bei Ebay" staat (momenteel) op pagina 131 van het R170-forum. De laatse bijdrage is geschreven op 13-5-2003 22:06. De moeite waard om te lezen voor wie van plan is om zaken via Ebay aan te schaffen.

Ik denk dat ik, op advies van onze Duitse SLK-vrienden, voor een nieuwe rollbar ga .

Groetjes,
Joke



--
Sinds 10-07-2004 blije en gelukkige bezitter van een SLK 230 uit 07-2001, Barnsteen rood, automaat, leer, houtafwerking, airco, navigatie, cruisecontrol, xenon.
Ex-Peugeot 206CC 2,0

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Cabrio-fan    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forendoppeldoktor
Forendoppeldoktor
Beiträge: 2434
User seit 12.07.2004
 Geschrieben am 23.08.2004 um 23:50 Uhr   
Ik heb inmiddels (bijna) besloten tot het WSA2000 scherm van BonnConsult in Duitsland. Dit scherm loopt ook voor de rolbeugels langs. De Duitsters noemen als nadeel dat je daardoor de stoel iets minder ver naar achteren kunt stellen. Ze zeggen echter op het forum nooit hoeveel. Heeft iemand van jullie dit scherm en hier dus ervaring mee? Vanwege mijn lengte van 1,82 heb ik mijn stoel in de achterste stand staan, strak tegen de achterwand. Eén of twee centimeter wil ik nog wel opofferen, maar veel meer moet het niet worden .

Alvast dank en groetjes,
Joke

--
Sinds 10-07-2004 blije en gelukkige bezitter van een SLK 230 uit 07-2001, Barnsteen rood, automaat, leer, houtafwerking, airco, navigatie, cruisecontrol, xenon.
Ex-Peugeot 206CC 2,0

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Cabrio-fan    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Gehe zu Seite: ( 1 | 2 )

zur Foren-Übersicht » » zur Seite Nederlands Forum
mbslk.de ... The SLK-CommunityWindschott DESIGN
mbslk.de ... The SLK-CommunityCAR GLAS DESIGN

mbslk.de ... The SLK-Community

Username


Passwort




NEUER USER
Passwort vergessen?

mbslk.de ... The SLK-CommunityWer ist online?
mbslk.de ... The SLK-CommunityAnonym  :1149
Mitglieder:    8
Im Chat  :    0


mbslk.de ... The SLK-CommunityXCar-Style
mbslk.de ... The SLK-CommunityXcar-style

mbslk.de ... The SLK-CommunityBesuch Nummer
mbslk.de ... The SLK-Community27.276.517

mbslk.de ... The SLK-Communityder Schwarz
mbslk.de ... The SLK-Communityder Schwarz

mbslk.de ... The SLK-CommunityGoogle@MBSLK
mbslk.de ... The SLK-Community

mbslk.de ... The SLK-Community
mbslk.de ... The SLK-Community
Umfrage
Bist Du bereit, für mehr Tierwohl auch mehr Geld beim Fleischkauf auszugeben?

Ja
Nein, ich esse oder kaufe kein Fleisch
Nein, andere Gründe

Zum Abstimmen bitte einloggen ...

Umfrage-Ergebnisse
Andere Umfragen

mbslk.de ... The SLK-Communityaffil_r_u
mbslk.de ... The SLK-Community
<

mbslk.de ... The SLK-Communitygoogle 160
mbslk.de ... The SLK-Community

  BreNet GmbH - Ihr zuverlässiger Partner für Webhosting, Domains und Webspace in Bremen


© 1999-2024 Sven Kamm
MBSLK ist gemäß Urkunde Nr. 30 2015 204 974 eingetragene Marke von Sven Kamm