Beitrag von:
User existiert nicht mehr bei MBSLK.de | |
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenuntersekundaner
User seit vor Apr. 03
| Geschrieben am 22.03.2015 um 08:47 Uhr  
| Prodifiat met je auto, inderdaad een mooie originele. Ik ben niet yo van al dat getune met verlagingen en verbredingen. Houd hem dus maar mooi zo.
Mijn R170 was destijds ook zo met dezelfde velgen en ik hem hem toen ook origineel gelaten. Ik had wel last van corrosie in de velgen, het aluminium wil bij die velgen onder de blanke laklaag nogal corroderen en dan krijg je van die witte poedervlekken.
Maar een velgenopknapbedrijf kan dat goed herstellen.
--
R171 200K - 2004 - Automatik - Tellursilber Metallic - Leder Universumblau - Comand APS + Bluetooth B67880000 Telefon - DVD Player - Airscarf - Sitzheizung - Bi-Xenon mit Abbiegelicht- Fahrersitz Lenkrad Memory - Lenkradheizung - Thermotronic Umbau | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an Peter Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
|
Affiliate-Anzeigen:
|
|
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenobertertianer
User seit 18.09.2011
| Geschrieben am 22.03.2015 um 13:11 Uhr  
| Hallo Cor,
Jij hebt een mooie slk. Ziet er goed uit .
Ik had ook een 170 ,320 aut, en ook ik had wind in mijn nek. Zowel met het org netje als met het plexi glas scherm. Nu heb ik een 171, 280 aut, en ook hier voel ik een werveling. Ik denk dat enig windgevoel er altijd zal zijn maar daar is het ook een cabrio voor
Doe jij ook mee met de kastelen en landhuizentocht? Er is nog plaats!
vr gr Janr | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an janr Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
|
Beitrag von:
User existiert nicht mehr bei MBSLK.de | Geschrieben am 29.03.2015 um 20:28 Uhr  
| Danke danke !
Nou Peter, ik ben wel van veranderen, verlagen en dikke wielen... Onze Seat Leon heeft dus een verlagingset en 18 inch. Sommige auto's hebben dat nodig, de Benz niet hahaha !
Maar toch zou ik stiekum graag nog eens 17 inch AMG wielen willen hebben uit die tijd. Verder laat ik hem zo.
--
Eindelijk weer een Ster op de dam....
Auto's: Seat Leon TDI & Mercedes SLK 230 Kompr.
| Antworten
Antworten mit Zitat
Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
|
Affiliate-Anzeigen:
|
|
|
Beitrag von:
User existiert nicht mehr bei MBSLK.de | Geschrieben am 29.03.2015 um 20:33 Uhr  
| JanR
Dank je! Ach ja, je moet ook wind voelen natuurlijk, anders moet je geen carbio rijden of motor
De kastelentocht heb ik voorbij zien komen en over nagedacht, lijkt me best leuk zoveel Mercedes cabrio's bij elkaar maar ik heb weinig tijd en te veel andere hobby's als het mooi weer is.
Dank voor je uitnodiging !
--
Eindelijk weer een Ster op de dam....
Auto's: Seat Leon TDI & Mercedes SLK 230 Kompr.
| Antworten
Antworten mit Zitat
|
|
Beitrag von:
|
Affiliate-Anzeigen:
|
|
|
Beitrag von:
|
Beitrag von:
|
Affiliate-Anzeigen:
|
|
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenstudent
User seit 16.01.2012
| |
|
Beitrag von:
User existiert nicht mehr bei MBSLK.de | Geschrieben am 18.02.2016 um 21:04 Uhr  
| Ja zeker !! Ik had een Seat Leon TDI erbij als "Gezinsauto" maar daar komt deze voor in de plaats. De Leon 2 jaar gehad, beviel goed maar aangezien de km's kan ik hem nu nog goed inruilen en de stap naar een Benz makkelijker nemen.
--
SLK 230 Kompr. & CLK 280 V6
| Antworten
Antworten mit Zitat
|
|