Dank U Peet want morgen ga ik naar een bandencentrale en zal ik er voldoende stifstof laten inspuiten om de zomer confortabel door te komen............................en ik zal Frederick nog polsen wat betreft de Gelderlandtour...............want voor ons is het toch behoorlijk ver............
Bedankt , ik heb dus gezien dat de banden gemakkelijk 2,5 bar mogen hebben.......................en gelukkig kan de volgende dagen het dakje open en de aan............................................
[ Beitrag wurde zuletzt editiert von Philip am 02.04.2009 um 08:25 Uhr ]
JKA schrieb:
Hoi Jeroen,
Wel opletten. Dit topic begon met gebakken lucht!
Jeroen
--
Finally knowing....
....that nobody knows....
Klopt, was benieuwd of er veel reactie op los zouden komen, maar ging ineens over lucht. Die van jouw was ook mooi! Maar goed, het is nu alweer 2 april
--
Slk 230 Brillantsilber AMG Styling. Wees je zelf, er zijn al zoveel anderen.
ik heb gisteren m'n versnellingsbak uitgebouwd en terug ingebouwd. ik denk dat ik iets verkeerd gedaan heb want heb nu 6 versnellingen achteruit en 1 vooruit....
Frederic Paeme schrieb:
ik heb gisteren m'n versnellingsbak uitgebouwd en terug ingebouwd. ik denk dat ik iets verkeerd gedaan heb want heb nu 6 versnellingen achteruit en 1 vooruit....
Fre, in Nederland hebben we tijdenlang iets gehad als de 'achteruit-rij-race'. Ik denk dat je daarbij hoge ogen had gegooid