Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenritter
User seit 16.05.2004
| Geschrieben am 14.07.2007 um 22:28 Uhr  
|
Caddy DSG schrieb:
Mooi weer voor even te rijden met het dak eraf, wat een lekker weertje !!!
Geheel onverwachts vandaag gevaren door visite maar het weer viel hier een beetje tegen......ok, maar 's avonds trok het open en nog buiten gezeten.
--
Slk 200k uit 07-2001,Obsidianschwarz en rood leer,stoelverwarming,airco,automaat,18 inch AMG en Becker Traffic Pro 4720
*De grootste behoefte van de menselijke natuur is zich belangrijk te voelen, te worden erkend en te worden gewaardeerd*
| Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an road-ster Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
|
Beitrag von:
User existiert nicht mehr bei MBSLK.de | |
|
Affiliate-Anzeigen:
|
|
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forendoppeldoktor
User seit 12.07.2004
| |
|
Beitrag von:
|
Affiliate-Anzeigen:
|
|
|
Beitrag von:
(nicht mehr aktiv)
| |
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forengrundschüler
User seit 27.08.2007
| Geschrieben am 19.09.2007 um 17:35 Uhr  
| Das aardig, wat persoonlijk gezwets van mij. Ik ben Bert en was op mijn 40e niet slim genoeg om een cabrio te kopen, na enkele Twingo's(helaas ik beken) Kocht ik een MGF 1.8 uit 2001. Dit is dus een fantastische cabrio sportwagen.
Na anderhalfjaar moest ik vanwege een ander werkplek een zuinige diesel hebben, MG verkocht en dus...een Mazda MX5 1.6 cabrio uit 2001, leuke open auto maar totaal anders dan de MG, en zeker niet zuinig. Al eens verwend door in de patserige SLK van mijn collega te mogenrijden met alumium Rood/Zwart interieur kon ik me niets mooiers indenken. Dus
MX5 verkocht, even spijt gehad omdat de SLK's die ik ging bezichtigen er vaak belabberd bijstonden, waaronde een fantastische gouden in Arnhem die jullie vastwel op marktplaats gezien hebben.
Maar hier gewwon bij mij in het dorpje Beek en Donk reed een 200K spec edition rond van januari 2002, een automaat5 nogwel.
Ik aangebeld bij de schoonzoon van bestuurster met de vraag of ik de SLK mocht bezichtigen om eens een beeld van een "echte/nette"Slk te krijgen waarop gelijk verteld werd...deze komt ook te koop.
En zo werd ik voor heel veel oudhollandsche Florijnen de nieuw trotse eigenaar van een heel leuk speeltje
| Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an SLKapitaal Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
|
Affiliate-Anzeigen:
|
|
|
Beitrag von:
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenuntersekundaner
User seit 30.12.2007
| Geschrieben am 23.01.2008 um 20:01 Uhr  
| hallo, bij deze wil ik me alsnog even voorstellen, ben ongeveer een maand lid van deze club, en ben sinds 2003 in het bezit van een 230kompr. heb deze zelf ingevoerd uit DUREN van een partikulier, wat toen toch wel een stuk goedkoper was als im Nederland,ik ben bij aankoop alleen in een MB garage geweest voor inbouw van een inbraakalarm wat in bijna geen enkele MB aanwezig is uit Duitsland.
voor de rest doe ik alles zelf indien mogelijk, hij is voorzien van een rvs spaghetty spruitstuk en demper,kleur zilver metalic en is voorzien van een 400 watt transparante versterker in de kofferbakruimte, heb hem zelf nog voorzien van een apart diefstalalarm [eigen patent]zo dit was het zo,n beetje groeten Pedro.
--
pedro | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an pedro Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
|
Affiliate-Anzeigen:
|
|
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenstudent
User seit 25.09.2007
| Geschrieben am 23.01.2008 um 20:31 Uhr  
|
pedro schrieb:
hallo, bij deze wil ik me alsnog even voorstellen, ben ongeveer een maand lid van deze club, en ben sinds 2003 in het bezit van een 230kompr. heb deze zelf ingevoerd uit DUREN van een partikulier, wat toen toch wel een stuk goedkoper was als im Nederland,ik ben bij aankoop alleen in een MB garage geweest voor inbouw van een inbraakalarm wat in bijna geen enkele MB aanwezig is uit Duitsland.
voor de rest doe ik alles zelf indien mogelijk, hij is voorzien van een rvs spaghetty spruitstuk en demper,kleur zilver metalic en is voorzien van een 400 watt transparante versterker in de kofferbakruimte, heb hem zelf nog voorzien van een apart diefstalalarm [eigen patent]zo dit was het zo,n beetje groeten Pedro.
--
pedro
Hi Pedro,
groetjes hier van PeterSlk,
Leuk als je op zo'n manier aan je droom komt, toch?
we hopen dat je er veel plezier in mag hebben en met open dak als het kan!
--
slk 320, cubanitzilver, AMG 17-velgen, AMG stoelen zwart / creme, xenon.
http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=albumedit&key=LFSD6HUK&showmess=1 | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an peterSlk Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenritter
User seit 16.05.2004
| Geschrieben am 23.01.2008 um 20:40 Uhr  
| Hallo Pedro,
Welkom ook namens mij op dit forum!!
Heb je het spagetti-spruitstuk ook zelf gemonteerd want dat schijnt een heidens karwei te zijn waarbij zelfs de kompressor eraf moet?
Normaliter zou ik hem alleen vervangen als de originele gescheurd is daar de ombouw toch al gauw 4 uur in beslag neemt.
Groetjes,
Richard
--
*It's nice to be important but it's more important to be nice!* | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an road-ster Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
|