.
;
SLK & SLC Community

HOME IMPRESSUM Datenschutz @ Administratoren Wir über uns Nederlands Forum MBSLK-Foren


mbslk.de ... The SLK-CommunityVäth
mbslk.de ... The SLK-CommunityVÄTH - Give your car Wings

mbslk.de ... The SLK-CommunityCommunity
mbslk.de ... The SLK-CommunityStammtische
Veranstaltungen
Veranstaltungsfotos
SLK-Bilder
Bilder hochladen
User-Suche
Fahrer-Verzeichnis
Community-Check
Erlebnisberichte
FAQ

mbslk.de ... The SLK-CommunityPetzoldt
mbslk.de ... The SLK-CommunityPetzoldts-Fahrzeugpflege

mbslk.de ... The SLK-CommunityFreiwilliger Kostenbeitrag
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de fördern

mbslk.de ... The SLK-CommunityMotointegrator
mbslk.de ... The SLK-CommunityMotorintegrator

mbslk.de ... The SLK-CommunityKommunikation
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de-FOREN MBSLK.de Foren

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R170
mbslk.de ... The SLK-Community1996 - 2004
Baureihe R170

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R171
mbslk.de ... The SLK-Community2004 - 2011
Baureihe R171

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R172
mbslk.de ... The SLK-Community2011 - 2020
Baureihe R172

mbslk.de ... The SLK-CommunityAlle SLK Baureihen
mbslk.de ... The SLK-CommunitySLK Geschichte

mbslk.de ... The SLK-CommunityMarktplatz
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de-Kollektion
MBSLK.de Kollektion
Kleinanzeigen
Sonderkonditionen
Bücher

mbslk.de ... The SLK-CommunityLinkblock
mbslk.de ... The SLK-Community

mbslk.de ... The SLK-CommunityService & Tipps
mbslk.de ... The SLK-CommunityHotel und Gastro
Werkstatt-Tipps
Reifenservice
Werkstattkosten
KfZ-Kosten-Rechner
Felgenkalkulator
Link-Tipps
Downloads
MBSLK.de-Statistik
Newsletterarchiv




Die MBSLK.de-Foren » » Nederlands Forum

MBSLK.de-Foren-Suche:
 
In ein anderes Forum wechseln:






zur Foren-Übersicht » » zur Seite Nederlands Forum 
Nederlands Forum » » Thema: STOTTEREN
Gehe zu Seite: ( 1 | 2 | 3 | 4 )
Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forensextaner
Forensextaner
Beiträge: 56
User seit 02.12.2011
 Geschrieben am 01.08.2013 um 15:15 Uhr   
Goede middag, ik heb weer een probleempje. Ik kom thuis, laat de motor nog even doorlopen, stap uit en sluit de deur. Over de gesloten deur heen (het zijraam was naar beneden) heb ik de contactsleutel omgedraaid. De lichten waren nog aan maar omdat de deur gesloten was kreeg ik geen signaal dat het licht nog aan stond, met alle gevolgen van dien. s'avonds wilde ik het dak sluiten maar dat ging niet, accu leeg.(uiteraard) Geen nood,dacht ik, acculader aansluiten en opladen, klaar. De volgende morgen starten en lopen, maar alleen alsof hij op 3 poten liep. Proberen weg te rijden maar stotterend niet mogelijk harder dan 10 km. te rijden. Heb hem aan de kant van de weg geparkeerd en een taxi gebeld daar ik een afspraak had die ik niet mocht missen.(zul je altijd zien)
Heeft iemand hier een verklaring voor? Iets resetten iod? Ik vind geen logische verklaring hiervoor.
Bedankt alvast voor de reakties!

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an ceeswb    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   rietje

Schreiberlevel:
Forenunterprimaner
Forenunterprimaner
Beiträge: 498
User seit 28.02.2009
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 01.08.2013 um 17:55 Uhr   
Hoeveel km hebben de bougies gelopen? Lijkt mij een ontsteking probleem.
Beginnen met de bougies te vernieuwen

Marc

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an rietje    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:














Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forengrünschnabel
Forengrünschnabel
Beiträge: 9
User seit 01.08.2013
 Geschrieben am 01.08.2013 um 22:19 Uhr   
Hoi , ik heb een gelijksoortig probleem ,soms als ik start dan lijkt het of de moter op 3 ciliders loopt , meestal gaat dit snel over , soms als ik opnieuw start is het ook over , bougies zitten er 20000 Km in.

Alvast bedankt voor de tips ( Etoile) 230 K aut. 1999

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Etoiles    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forensextaner
Forensextaner
Beiträge: 56
User seit 02.12.2011
 Geschrieben am 03.08.2013 um 10:06 Uhr   
De bougies zitten er 12000 km in dus kan het probleem niet zijn denk ik. Wat ik zo raar vind dat het is ontstaan na het leegtrekken van de accu. Daarom dacht ik dat het opnieuw gereset zou moeten worden? Vrijdagmiddag zou een monteur komen om te resetten maar is het waarschijnlijk vergeten dus zal hem maandag opnieuw moeten bellen. Ik kan de 15 km. niet met een auto rijden als hij maar 10 km. p.uur kan rijden en ook nog eens een gevaar op de weg.
Ben benieuwd wat ze zullen vinden.....

--
Besitzer 230 SLK Kompressor 1999

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an ceeswb    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE

   rietje

Schreiberlevel:
Forenunterprimaner
Forenunterprimaner
Beiträge: 498
User seit 28.02.2009
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 03.08.2013 um 13:45 Uhr   
Ben erg benieuwd naar de oorzaak! Daar kunnen wij altijd iets van leren.

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an rietje    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forenstudent
Forenstudent
Beiträge: 1139
User seit 16.01.2012
 Geschrieben am 03.08.2013 um 17:44 Uhr   
Hmm mischien dat de gasklep opnieuw ingeleerd moet worden.
Heb ik vaker gelezen na een lege accu, maar niet specifiek bij een r170.

--
R170 SLK 230 kompressor automaat

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an bofkont    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE

   jantjew

Schreiberlevel:
Forensextaner
Forensextaner
Beiträge: 51
User seit 07.02.2012
 Geschrieben am 04.08.2013 um 09:55 Uhr   
Hoi Cees,

Zoals Bofkont al schrijft zou je het gaspedaal eens opnieuw kunnen resetten, dit gaat als volgt;

1. contactsleutel in stand 2
2. gaspedaal gedurende 5 seconden volledig indrukken (incl. kickdown)
3. sleutel in de "0" stand (niet er uit halen), gas loslaten
4. minimaal 2 minuten wachten.

Succes, Jantjew

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an jantjew    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forensextaner
Forensextaner
Beiträge: 56
User seit 02.12.2011
 Geschrieben am 05.08.2013 um 10:28 Uhr   
De auto is vanmorgen met de ambulance opgehaald. Ze gaan hem resetten. Ik hoop dat dan de problemen zijn opgelost. Ik hou jullie op de hoogte. Ik lees net het bericht om het gaspedaal te resetten maar de auto is al weg dus kan ik niet meer doen, jammer. Als dat het probleem is zou het kosten hebben bespaard maar ja, je kunt niet alles hebben. Even afwachten dus wat ze vinden.

--
Besitzer 230 SLK Kompressor 1999

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an ceeswb    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forenstudent
Forenstudent
Beiträge: 1139
User seit 16.01.2012
 Geschrieben am 09.08.2013 um 19:06 Uhr   
Al wat meer bekend?

--
R170 SLK 230 kompressor automaat

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an bofkont    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forensextaner
Forensextaner
Beiträge: 56
User seit 02.12.2011
 Geschrieben am 10.08.2013 um 11:22 Uhr   
Nog niets bekend. Ik heb het gaspedaal gereset zoals hierboven beschreven maar zonder resultaat. Maandag wordt gekeken of er vuil zit in de benzineleiding. Ik heb wel een paar keer helemaal "leeg" gereden, ook nu staat de benzinemeter op bijna 0. We zullen er een paar liter bijdoen en kijken of dat iets oplost. Soms is het simpeler dan je vermoed! Lukt dit allemaal niet dan gaat de auto dinsdag naar Mercedes voor een comp. controle, de afspraak is daar gemaakt. Mis de auto wel erg, het was hier van de week 40 gr. dus met een zonwerende cap op je hoofd is dat wel lekker open rijden maar ja, maar even afzien....Wordt vervolgd.

--
Besitzer 230 SLK Kompressor 1999

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an ceeswb    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Gehe zu Seite: ( 1 | 2 | 3 | 4 )

zur Foren-Übersicht » » zur Seite Nederlands Forum
mbslk.de ... The SLK-CommunityWindschott DESIGN
mbslk.de ... The SLK-CommunityCAR GLAS DESIGN

mbslk.de ... The SLK-Community

Username


Passwort




NEUER USER
Passwort vergessen?

mbslk.de ... The SLK-CommunityWer ist online?
mbslk.de ... The SLK-CommunityAnonym  :1100
Mitglieder:    2
Im Chat  :    0


mbslk.de ... The SLK-CommunityXCar-Style
mbslk.de ... The SLK-CommunityXcar-style

mbslk.de ... The SLK-CommunityBesuch Nummer
mbslk.de ... The SLK-Community27.390.154

mbslk.de ... The SLK-Communityder Schwarz
mbslk.de ... The SLK-Communityder Schwarz

mbslk.de ... The SLK-CommunityGoogle@MBSLK
mbslk.de ... The SLK-Community

mbslk.de ... The SLK-Community
mbslk.de ... The SLK-Community
Umfrage
Kannst Du die Entscheidung des DFB, zum Ausrüster Nike zu wechseln?

Ja, wer das beste Angebot abgibt, soll den Zuschlag erhalten
Nein, aus Tradition bin ich gegen den Wechsel
Nein, beim DFB kommt für mich nur ein deutscher Sportartikelhersteller in Frage
Für mich ist das nicht wichtig

Zum Abstimmen bitte einloggen ...

Umfrage-Ergebnisse
Andere Umfragen

mbslk.de ... The SLK-Communityaffil_r_u
mbslk.de ... The SLK-Community
<

mbslk.de ... The SLK-Communitygoogle 160
mbslk.de ... The SLK-Community

  BreNet GmbH - Ihr zuverlässiger Partner für Webhosting, Domains und Webspace in Bremen


© 1999-2024 Sven Kamm
MBSLK ist gemäß Urkunde Nr. 30 2015 204 974 eingetragene Marke von Sven Kamm